Η νέα τάξη πραγμάτων ως αποτέλεσμα της πανδημίας αποτελεί κλειδί για νέες τάσεις στο μάρκετινγκ τόσο στο επιχειρηματικό όσο και στο πολιτικό πεδίο. Οι διαπροσωπικές σχέσεις ήδη έχουν μεταφερθεί στις έξυπνες οθόνες και η στοχευμένη επικοινωνία είναι απαραίτητη όσο ποτέ.
Η Κύπρος μπαίνει σε τροχιά βουλευτικών εκλογών αυτή τη χρονιά, μιας εκλογικής αναμέτρησης που θα είναι πολύ διαφορετική όπως όλα δείχνουν, από τις προηγούμενες, καθώς οι μαζικές συγκεντρώσεις προς άγραν υποψηφίων φαίνεται να είναι για την ώρα ένα απομακρυσμένο σενάριο.
Είναι αναγκαίο το πολιτικό στρατηγικό μάρκετινγκ για τους υποψήφιους βουλευτές; Ένα καίριο ερώτημα για όσους αποφάσισαν να λάβουν μέρος στο πολιτικό στίβο, το οποίο μπορεί να απαντηθεί με ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχεδιασμό από την έμπειρη ομάδα των συμβούλων επικοινωνίας της Red Wolf με πολύχρονη εμπειρία σε εκλογικές αναμετρήσεις.
Το προφίλ του υποψήφιου βουλευτή, θα πρέπει να αντιμετωπιστεί ως brand name, ενώ επιβάλλεται μια ολοκληρωτική ανάλυση από την αρχή της υποβολής της υποψηφιότητας του μέχρι το τέλος αλλά και την επόμενη ημέρα του εκλογικού αποτελέσματος.
Μια ορθολογική στρατηγική στη βάση κάθε ξεχωριστού υποψηφίου ως μοναδική οντότητα και όλων όσων πρεσβεύει αξιοποιώντας σωστά τα εργαλεία επικοινωνίας του πολιτικού μάρκετινγκ μπορεί να τον οδηγήσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ένα από τα ζητούμενα είναι το πως θα καταφέρει να ανταποκριθεί κάθε υποψήφιος βουλευτής στις ανάγκες των ψηφοφόρων δημιουργώντας μια αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης. Οι πρακτικές που θα ακολουθηθούν από τον προσανατολισμό μέχρι την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής σε ένα ανταγωνιστικό πολιτικό περιβάλλον είναι καθοριστικές για την εκλογική νίκη.
Το στρατηγικό πλάνο, η διαχείριση κρίσεων, τα έξυπνα προσαρμοσμένα γραφικά, η ανάλυση δημοσκοπήσεων τόσο για τους ενδιαφερόμενους αλλά και κοινού και κάλπης, οι προσομοιώσεις συνεντεύξεων και public speaking καθώς και η διαχείριση data είναι μερικά από τα εργαλεία που θα οδηγήσουν ένα υποψήφιο βουλευτή στη βουλευτική έδρα.