Σάρωσε τα φετινά Sports Marketing Awards ο Radisson Blu Διεθνής Μαραθώνιος Λάρνακας και η Red Wolf Digital Group με οκτώ συνολικά διακρίσεις!
Με οδηγό την εταιρική υπευθυνότητα και τη δημιουργικότητα, αξίες που ακολουθεί πιστά απο την γέννηση της η Red Wolf Digital Group, ξεχώρισε για ακόμα μια χρονιά, αναδεικνύοντας έτσι την μεθοδική δουλειά που γίνεται για την ανάπτυξη της αθλητικής ευαισθησίας των Κυπρίων σε συνδυασμό με την πρόθεση για καινοτομία, ανάπτυξη και βέλτιστες υπηρεσίες στον Αθλητικό Κλάδο και της Επικοινωνίας.
Συγκεκριμένα στην Τελετή Απονομή των Βραβείων που πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019, στην μαγική αίθουσα Gazarte στην Αθήνα,η Red Wolf Digital Group απέσπασε:
1.Χρυσό Βραβείο στην Κατηγορια Ατομικά Αθλήματα
2.Χρυσό Βραβείο στην Κατηγορία Kids/Youth/Grassroots
3.Aσημένιο Βραβείο στην Κατηγορία Digital & Social Media
4.Aσημένιο Βραβείο στην Κατηγορία Αθλητικός Τουρισμός
5.Ασημένιο Βραβείο στην Κατηγορία Αθλητικές Εγκαταστάσεις Ερασιτεχνικού/Μαζικού Αθλητισμού/Ακαδημίες
6.Ασημένιο Βραβείο στην Κατηγορία Running & Living Well
7. Ασημένιο Βραβείο στην Κατηγορία Mobile Fan Experience
8.Xάλκινο Βραβείο στην Κατηγορία CSR Programme
O Γενικός Διευθυντής της Red Wolf, Κωνσταντίνος Ντάλτας, δήλωσε για τη νέα επιτυχία της εταιρείας: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για μια κυπριακή Διοργάνωση να βραβεύεται πολλαπλά στα ελληνικά Sports Marketing Αwards. Ο ανταγωνισμός ήταν ιδιαίτερα υψηλός, κάτι το οποίο μας κάνει ακόμα πιο χαρούμενους. Ο Radisson Blu Διεθνής Μαραθώνιος Λάρνακας έχει ξεφύγει από τα όρια της Κύπρου ανταγωνίζεται σπουδαίες διοργανώσεις του εξωτερικού και η τρομακτική του επιτυχία μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα αποτυπώνεται και στα βραβεία, με τα οποία τιμηθήκαμε. Η Red Wolf με καινοτόμες ιδέες και μία δημιουργική ομάδα ξεπερνάει καθημερινά τα όρια της αναζητώντας νέες προκλήσεις».
Να υπενθυμίσουμε ότι το project του Radisson Blu Larnaka International Marathon έχει βραβευθεί επίσης στα Cyprus Tourism Awards 2019, στα πρώτα κυπριακά βραβεία διαφήμισης Carob Awards 2019, καθώς και στα περσινά Sports Marketing Awards.
Στην Τελετή Απονομής παρευρέθηκε και η εκπρόσωπος του υφυπουργείου Τουρισμού Κύπρου, κα Ιωάννα Χατζηκωστή, η οποία παρέλαβε και το αντίστοιχο βραβείο του Radisson Blu Larnaka International Marathon στην κατηγορία Αθλητικός Τουρισμός. Η κυριά Χατζηκωστή τόνισε: «Θα ήθελα να συγχαρώ τους διοργανωτές του Radisson Blu Διεθνούς Μαραθωνίου Λάρνακας που τα έχουν καταφέρει πάρα πολύ καλά και θα ήθελα να πω ότι αυτή η προσπάθεια, που βραβεύτηκε αρκετές φορές απόψε, είναι ένα μικρό βήμα απ΄ όσα έχει κάνει η Κύπρος στον τομέα του Τουρισμού».
Tα Sports Marketing Awards διοργανώθηκαν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά απο το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications , έχοντας ως βασικό στόχο την υποστήριξη και διάδοση των καλύτερων πρακτικών επικοινωνίας και του αθλητικού ‘’μάρκετινγκ’’ της χώρας.
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν πάνω από 200 στελέχη και βραβεύθηκαν τα έργα που διακρίθηκαν από την 31μελή Κριτική Επιτροπή, η οποία απαρτιζόταν από διάσημους αθλητές, εκπροσώπους Ομοσπονδιών, υψηλόβαθμα στελέχη από επιχειρήσεις και αθλητικούς συλλόγους, Sports Marketing Specialists και καταξιωμένους δημοσιογράφους.