Πώς μπορείτε να αποκτήσετε πελάτες αν αποφασίσετε να κάνετε ένα νέο ξεκίνημα στην επιχείρησή σας; Αυτές είναι μερικές από τις προτάσεις του Red Wolf Digital Group, που θα σας βοηθήσουν να φτιάξετε τη βάση της πελατείας σας.
- Χρησιμοποιήστε τη διαδικασία «έρευνας αγοράς». Αυτή η τακτική είναι ιδανική για νεοσύστατες επιχειρήσεις που χρειάζεται να διεξάγουν έρευνες αγοράς για να βεβαιωθούν ότι διαθέτουν τα κατάλληλα προϊόντα στην κατάλληλη τιμή της αγοράς. Έτσι, μπορείτε να προσεγγίσετε τους πιθανούς πελάτες σας και να εξηγήσετε τι προσπαθεί να κάνει η επιχείρησή σας και πώς θα τους ωφελήσει.
Μπορείτε να τους ρωτήσετε τι υπηρεσίες και προϊόντα προτιμούν, αλλά και τι αλλαγές θα ήθελαν να δουν σε αυτά. Μια άλλη επιλογή είναι να τους κάνετε τις ερωτήσεις που θέλετε μέσω ενός newsletter, με μια παρότρυνση για δράση όπως: «Σας παρακαλούμε να διαθέσετε 5 λεπτά από το χρόνο σας για να μοιραστείτε τις σκέψεις σας μαζί μας».
Αυτό λειτουργεί ιδιαίτερα καλά αν έχετε κάτι πολύτιμο να τους προσφέρετε σε αντάλλαγμα, όπως ενδιαφέρουσες ιδέες, συμβουλές ή μια δωρεάν δοκιμή ή έκπτωση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.
- Ένας από τους ευκολότερους τρόπους να ξεκινήσετε μια συζήτηση με κάποιον, είναι να τους ζητήσετε μια συνέντευξη. Βέβαια, αυτή η τακτική μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα, ειδικά αν οι συνομιλητές σας εν τέλει δεν αποτελέσουν τον ιδανικό πελάτη σας. Άρα, η συνέντευξη θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο με ανθρώπους που είναι πολύ πιθανό να γίνουν πελάτες σας. Μια απλούστερη και λιγότερο χρονοβόρα τακτική είναι να ρωτήσετε αν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη συνέντευξή τους για ένα άρθρο ή άλλο κομμάτι περιεχομένου που δημιουργείτε. Και στις δύο περιπτώσεις, πρέπει να έχετε κατά νου ότι αυτό είναι περισσότερο μια μακροπρόθεσμη στρατηγική οικοδόμησης σχέσεων. Παρόλο που δεν θα σας φέρει άμεσα πελάτες, αν εκτελεστεί σωστά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ανοίξει συνομιλίες που οδηγούν σε αποκλειστικές προσφορές.
- Ενθουσιάστε τους πρώτους ενδιαφερόμενους. Ανεξάρτητα από το τι προσπαθείτε να πουλήσετε, θα πρέπει πάντα να ψάχνετε για ενδιαφερόμενους που ενθουσιάζονται εύκολα. Μπορεί να ανήκουν σε ομάδες τεχνολογίας-προώθησης όπως το Linkedin ή τα κανάλια Slack, ή ίσως είναι άνθρωποι με ορισμένες δεξιότητες στο Linkedin. Το mail σας πρέπει να χτυπήσει τον εγωισμό τους, αναφέροντας τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους, δημιουργώντας ταυτόχρονα μια αίσθηση αποκλειστικότητας. Μπορείτε να το κάνετε αναφέροντας ταυτόχρονα τα πιο συναρπαστικά οφέλη και τα πλεονεκτήματα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Παρόλο που αυτή η προσέγγιση δεν θα λειτουργήσει για όλους, έχει σπουδαία αποτελέσματα.
- Δοκιμάστε “κοινωνικές πωλήσεις”. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να συνδεθείτε με τους πιθανούς πελάτες σας σε ένα πιο προσωπικό επίπεδο. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους σύνδεσης σε ιστότοπους όπως το Linkedin, το Twitter, το Facebook κ.λπ. Μπορεί να αναφέρετε τα κοινά σας ενδιαφέροντα, όπως η μουσική, η τέχνη, οι ταινίες ή οι αγαπημένοι σας συγγραφείς. Αυτό το οποίο θα αναφέρετε εξαρτάται πάντα από το τι έχετε στην ουσία κοινό μαζί με αυτούς, αλλά όσο πιο μοναδικό είναι το χαρακτηριστικό που αναφέρετε, τόσο το καλύτερο.
- Πουλήστε απευθείας. Εάν έχετε μια ισχυρή πρόταση που λύνει ένα πρόβλημα του καταναλωτή και γνωρίζετε ακριβώς ποιος θέλει να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας, θα πρέπει πιθανότατα να σταματήσετε να «κυνηγάτε» τους πελάτες σας. Ενώ οι άλλες τέσσερις τακτικές μπορούν να είναι αποτελεσματικές και να χρησιμοποιηθούν από νεοσύστατες εταιρείες και εταιρείες οποιουδήποτε σταδίου και μεγέθους, μπορούν να κάνουν τον κύκλο πωλήσεων σας να διαρκέσει περισσότερο. Τα καλύτερα άμεσα και «κρύα» μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι σύντομα, εστιασμένα και πειστικά. Εστιάζουν σε ένα όφελος ή σημείο πόνου που σχετίζεται με τον παραλήπτη και δημιουργούν αξιοπιστία μέσω της χρήσης κοινωνικών αποδείξεων, αναφέροντας τα αποτελέσματα που έχουν οδηγήσει στην απόκτηση πελατών.