Όλοι όσοι έχουν μια δική τους επιχείρηση ξέρουν πόσο δύσκολο είναι να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις των πελατών σου. Τι είναι αυτό που πραγματικά χρειάζονται όμως οι πελάτες σου και τι ακριβώς πρέπει να κάνεις για να τους το δώσεις;
- Οι πελάτες σου θέλουν να τους καταλαβαίνεις. Πρέπει να μπεις στη θέση τους, να καταλάβεις τι προκλήσεις αντιμετωπίζουν, τι όραμα έχουν για την επιχείρησή τους και τι θέλουν να πετύχουν είτε μόνοι είτε και με τη δική σου βοήθεια. Περιμένουν από εσένα και την ομάδα σου να προσφέρετε τις επαγγελματικές υπηρεσίες σας με βάση όσα σας έχουν πει πως απαιτούν και χρειάζονται.
- Οι πελάτες σου χρειάζονται νούμερα. Χρειάζονται από εσένα να τους παρέχεις data σχετικά με κάθε τακτική που φέρνει επιτυχία ή αποτυχία στην επιχείρησή τους. Επιπλέον, σε κάθε νέα στρατηγική που εφαρμόζεις, είναι ζωτικής σημασίας να μπορείς να τους παρέχεις νούμερα τα οποία να «ζωγραφίζουν» τα έσοδα και έξοδα που θα έχει η επιχείρησή τους.
- Θέλουν την προσοχή σου. Είναι πραγματικά μια τόσο βασική οδηγία που θα έπρεπε να εννοείται, αλλά πολλές φορές δυστυχώς παρακάμπτεται. Δώσε προσοχή στον πελάτη σου, σε αυτά που σου ζητάει, απάντησε στις έννοιές του γρήγορα και αποτελεσματικά και έτσι θα κερδίσεις την εμπιστοσύνη του.
- Δώσε λύσεις. Κάθε επιχείρηση έχει τα προβλήματά της και κάθε πελάτης καταιγίζεται καθημερινά από πληροφορίες και άγχος για την πρόοδό της. Ο δικός σου ρόλος; Να προτείνεις λύσεις και να είσαι ο πιο ψύχραιμος σε κάθε περίπτωση, ώστε ο πελάτης σου να νιώθει ότι είσαι το στήριγμά του.
Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να αντιληφθείς πως ο πελάτης σου είναι όπως εσύ. Δεν αποτελεί κάποιο διαφορετικό είδος και κατά ένα μεγάλο ποσοστό έχετε τις ίδιες ανάγκες. Βάλε τον εαυτό σου στη θέση του και θα δεις ότι ο ρόλος σου θα είναι πολύ περισσότερο αποτελεσματικός και τα οικονομικά σας θα εκτοξευθούν στα ύψη.