Μια νέα εποχή στην επικοινωνία έχει δημιουργήσει το Facebook Messenger και αυτή η εποχή δεν περιορίζεται μόνο στις διαπροσωπικές σχέσεις των χρηστών, αλλά και στην επικοινωνία brands- πελατών.
Το Facebook Messenger λόγω του υψηλού response rate έχει σχεδόν αντικαταστήσει τα “παραδοσιακά” e-mails, καθώς οι χρήστες φαίνεται να λατρεύουν το Messenger, κυρίως λόγω της αμεσότητάς του.
Οι δυνατότητες που δίνει στον κάθε επιχειρηματία είναι απεριόριστες, αφού σε χρόνο ντετέ έχει στη διάθεση του πληθώρα δημογραφικών στοιχείων για τον κάθε πελάτη που επικοινωνεί μαζί του, αποκτώντας έτσι ένα αυθεντικό και άμεσο feedback.
Τι χρειάζεται όμως από εμάς για να μετατραπεί το Facebook Messenger σε βασικό εργαλείο της επιχείρησης μας;
1. Άμεση απάντηση στα μηνύματα
To Facebook Messenger δίνει τη δυνατότητα για άμεση επικοινωνία με τους πελάτες της επιχείρησης μας. Το κάθε μήνυμα έχει ιδιαίτερη αξία, καθώς ο αποστολέας του αποτελεί lead. Μια αργοπορημένη απάντηση, μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια ενδιαφέροντος από την πλευρά του πελάτη, με αποτέλεσμα να αποκτήσει αρνητική στάση απέναντι στην εξυπηρέτηση που προσφέρουμε. Με την αμεσότητα στις απαντήσεις μας μειώνεται αυτόματα και το response time.
2. Προσφώνηση πελατών με τα μικρά τους ονόματα
Το Facebook αποτελεί «τράπεζα» προσωπικών στοιχείων και αυτό μας δίνει αμέτρητες δυνατότητες για να εκμεταλλευτείτε τα στοιχεία του πελάτη μας.
Προσφωνώντας, λοιπόν, το κάθε άτομο – υποψήφιο πελάτη που στέλνει μήνυμα στη σελίδα μας με το μικρό του όνομα, η επικοινωνία γίνεται ακόμα πιο άμεση!
Όσο πιο ανθρώπινη και οικεία είναι η επικοινωνία, τόσο πιο κοντά στο brand μας θα αισθανθεί ο καταναλωτής και τόσο περισσότερες θα είναι οι πιθανότητες του conversion.
3. Follow-up για να κερδίσετε feedback
Εκμεταλλευόμαστε την αμεσότητα που προσφέρει το Μessenger για να κερδίσουμε αυθεντικό feedback από τον κάθε μας πελάτη. Η επικοινωνία μπορεί να αρχίσει από εμάς με τη μορφή follow up. Μπορούμε να ρωτήσουμε τους πελάτες – καταναλωτές μας τη γνώμη και την εμπειρία τους από το brand μας και να χρησιμοποιήσετε τις πληροφορίες αυτές για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας!
4. Προσοχή στη λεπτομέρεια
Η λεπτομέρεια κάνει πάντα τη διαφορά. Καλό θα ήταν να ενημερωνόμαστε για
όλες τις εξελίξεις, εκμεταλλευόμενοι κάθε νέα υπηρεσία που δίνει το Facebook. Οι δυνατότητες και τα integrations είναι πολλά και ίσως είναι οι λεπτομέρειες που θα κάνουν τους χρήστες ακόμα πιο engaged με τη σελίδα και το brand μας.
Η καλύτερη και η πιο επιτυχημένη βεβαία διαχείριση του brand σας στα social media γίνεται από τα έμπειρα χέρια της Red Wolf!
Για πληροφορίες info@redwolf.com.cy |τηλ. +357 70007780