Οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους και δείχνουν πως τα social media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του κόσμου.
Μια έρευνα που διεξάχθηκε πρόσφατα έδειξε πως το 76% των χρηστών του Facebook, το χρησιμοποιούν καθημερινά, με μόνο το 7% να το χρησιμοποιεί λιγότερο συχνά. Σύμφωνα με τη «Fast Company», το 93% των εμπόρων χρησιμοποιούν τα social media για να προωθήσουν τις επιχειρήσεις τους. Η αμεσότητα που παρέχουν τα social media είναι ένα από τα δυνατά τους χαρτιά. Με τη μια φορά την ημέρα που ο χρήστης θα μπει στο προφίλ του, θα ενημερωθεί για όλα τα νέα της ημέρας ή των τελευταίων ημερών. Στόχος της επιχείρησης είναι να κρατήσει το ενδιαφέρον, παραμένοντας σε μια διαρκή ενημέρωση.
Παρακάτω, θα δούμε 3 στρατηγικές που θα μας βοηθήσουν να χρησιμοποιήσουμε τα social media ώστε να μας επιφέρουν μεγαλύτερα κέρδη.
#1: Πλάνο
Μια λέξη ζωτικής σημασίας. Πρώτο βήμα είναι να διαλέξουμε το πλάνο, θέτοντας τους μακροχρόνιους και βραχυπρόθεσμους μας στόχους. Πόσα tweets την ημέρα θα δημοσιεύσουμε και πόσα την εβδομάδα. Καλό θα ήταν να λαμβάνουμε υπόψη και την αγορά για να ξέρουμε πως οι αντίπαλες επιχειρήσεις δρουν. Προσπαθούμε να μένουμε πιστοί στο αρχικό μας πλάνο, χωρίς να σημαίνει πως δεν επιτρέπονται οι αλλαγές στη πορεία. Άλλωστε, αυτό που κάνει μια επιχείρηση να επιτύχει είναι η συνεχής επαγρύπνηση και διάκριση να ξέρει πότε μια στρατηγική δουλεύει και πότε όχι.
#2: Η κάθε πλατφόρμα έχει διαφορετικό κοινό
Μπορούμε να δημοσιεύσουμε μια συγκεκριμένη είδηση σε όλες τις πλατφόρμες, χρησιμοποιώντας όμως μια άλλη στρατηγική. Η κάθε πλατφόρμα απευθύνεται σε κοινό με διαφορετικά ενδιαφέροντα, συμβουλή μας είναι να η διαμόρφωση της είδησης, ώστε να προσαρμόζεται στα θέλω των χρηστών. Για παράδειγμα, οι χρήστες του LinkedIn είναι κυρίως άτομα με ενδιαφέρον στις επιχειρήσεις και την εκπαίδευση. Δημοσιεύοντας μια είδηση στο LinkedIn θα χρησιμοποιήσουμε όσο περισσότερες πληροφορίες που να επεξηγούν και να τεκμηριώνουν την εγκυρότητα της. Στο Instagram, η ίδια είδηση θα μπορούσε να καταχωρηθεί με πολύ πιο απλά λόγια και χρησιμοποιώντας ως μέσο, μια εικόνα ή ένα video!
#3 Βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των πελατών.
Όταν ένας πελάτης μας στέλνει μήνυμα, οφείλουμε να του απαντάμε σε σύντομο χρονικό διάστημα δίνοντας μια κατατοπιστική απάντηση στο ερώτημα του. Ο επαγγελματισμός είναι ένα από τα βασικά κλειδιά προς την επιτυχία. Μια άμεση απάντηση, κτίζει την εμπιστοσύνη ενώ ένα επιπλέον ενδιαφέρον, την επιτυχία.
Μια κοπέλα έστειλε την απάντηση της σε ένα από τα posts της επιχείρησης. Επειδή ήταν η πρώτη απάντηση που έλαβε η επιχείρηση στο συγκεκριμένο post, θέλησε να της δώσει δώρο μια φανέλα με το λογότυπο της. Όπως αποδείχτηκε στο τέλος, η κοπέλα έφερε τεράστια επιτυχία στην επιχείρηση γιατί κάθε φορά που φορούσε τη φανέλα διαφήμιζε και την εταιρία.
Σκεφτείτε πόσες πολλές δουλειές μπορούν να ανοιχτούν…με μια άμεση απάντηση και μια φανέλα δώρο!