Στις μέρες μας επιβάλλεται να ξέρουμε πως να χρησιμοποιούμε σωστά τα social media. Είναι πλέον ο πιο άμεσος τρόπος για να επικοινωνήσουμε με το κοινό που μας ενδιαφέρει και μετέπειτα να μεγαλώσουμε το social network μας. Με άλλα λόγια η σωστή διαχείριση των social media συμβάλλει άμεσα στην επιτυχία μιας επιχείρησης.
Στο άρθρο αυτό, θα δούμε πως τα social media μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρηση μας να δικτυωθεί και να κερδίσει περισσότερους πελάτες.
Χρησιμοποιήστε το blog όσο περισσότερο γίνεται
Δημοσιεύοντας άρθρα κρατάτε το κοινό ενήμερο για τα καινούργια επιτεύγματα της εταιρείας σας με σκοπό να κτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης που θα κρατήσει χρόνια. Ακόμη, είναι ένας τρόπος να δείξετε τη γνώση που κατέχετε γύρω από το αντικείμενο σας και να ενδυναμώσετε έτσι, την εικόνα της εταιρίας. Σημαντικό είναι να μην ξεχνάτε την τοποθεσία των social sharing buttons με τα οποία μπορεί κάποιος να κοινοποιήσει ένα από τα άρθρα σας.
Διαμορφώστε το υλικό που ήδη έχετε
Αντί να γράφετε συνεχώς καινούργιο υλικό, δοκιμάστε να δουλέψετε στο υλικό που ήδη έχετε μπροστά σας. Αλλάζοντας τον τρόπο προσέγγισης, κερδίζετε μεγαλύτερη γκάμα ατόμων…που είναι και ένας από τους στόχους σας. Οι εξειδικευμένοι στο χώρο συμβουλεύουν να σπαταλούμε 20% του χρόνου μας στη δημιουργία υλικού και 80% στο πως θα τη διανέμουμε επιτυχώς.
Θα μπορούσατε για παράδειγμα, να δημιουργήσετε quotes ή infographics για να μεταδώσετε αυτό που θέλετε στο κοινό σας. Δοκιμάστε, επίσης, να κάνετε βίντεο στο Youtube ή να δημιουργήσετε ένα Webinar που θα μπορεί το κοινό να θέσει ερωτήσεις για τις υπηρεσίες που παρέχετε. Εφευρίσκοντας καινούργιους τρόπους επικοινωνίας και χρησιμοποιώντας διάφορα social media, ελκύετε κόσμο με διαφορετικά ενδιαφέροντα.
Τράβηξτε το ενδιαφέρον του κοινού με Infographics
Τα Infographics είναι ένας ξεκάθαρος και γρήγορος τρόπος για να παρουσιάσετε μια ιδέα. Ωστόσο, κάθε φορά που επιλέγετε να κοινοποιήσετε ένα infographic, να τοποθετείτε και το λογότυπο στην άκρη της εικόνας, ή ακόμα καλύτερα το link του site σας έτσι ώστε πατώντας το, το κοινό να κατευθύνεται αμέσως στη κεντρική σας σελίδα.
Δώστε λόγο στους πελάτες σας για να σας δώσουν feedback
Όπως όλοι ξέρουμε, το να παίρνουμε πραγματικό feedback από τους πελάτες μας είναι ό,τι καλύτερο. Θα μπορούσατε να προσφέρετε κίνητρα στους πελάτες σας για να το πετύχετε. Προσέχετε όμως, τα κίνητρα που θα επιλέξετε να συμβαδίζουν με το μοντέλο της επιχείρησης σας. Μια καλή ιδέα είναι η παροχή εκπτωτικών κουπονιών στις διάφορες υπηρεσίες, ως αντάλλαγμα του feedback από τον πελάτη. Δίνοντας αξία στον πελάτη, δίνει κι αυτός σε εσάς!