Το παραδοσιακό μάρκετινγκ γίνεται όλο και λιγότερο αποτελεσματικό χρόνο με το χρόνο. Ως επιχειρηματίας, ξέρετε ότι πρέπει να υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος να προωθήσετε την επιχείρησή σας. Και αυτός ο τρόπος είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου ή αλλιώς content marketing.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια στρατηγική προσέγγιση μάρκετινγκ που εστιάζει στη δημιουργία και τη διανομή πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου για την προσέλκυση και διατήρηση ενός σαφώς καθορισμένου κοινού και, τελικά, για την προώθηση κερδοφόρων ενεργειών των πελατών. Αντί να ρίχνετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στο κενό, με το content marketing παρέχετε πραγματικά συναφές και χρήσιμο περιεχόμενο στους πελάτες σας, για να τους βοηθήσετε να λύσουν τα προβλήματά τους.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου χρησιμοποιείται από κορυφαία brands. Στην πραγματικότητα, χρησιμοποιείται από πολλούς εξέχοντες οργανισμούς στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των P&G, της Microsoft, της Cisco Systems και της John Deere. Επίσης αναπτύσσεται και εκτελείται από μικρές επιχειρήσεις και καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Γιατί; Επειδή λειτουργεί.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι καλό για τους πελάτες σας. Συγκεκριμένα, υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι – και οφέλη – για τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ περιεχομένου:
- Αυξημένες πωλήσεις
- Εξοικονόμηση κόστους
- Καλύτεροι πελάτες – περισσότερη αφοσίωση
Το περιεχόμενο είναι το παρόν – και το μέλλον – του μάρκετινγκ. Οι εταιρείες μας στέλνουν πληροφορίες όλη την ώρα – όμως τις περισσότερες φορές δεν είναι πολύ σχετικές ή πολύτιμες (spam). Αυτό είναι που καθιστά το μάρκετινγκ περιεχομένου τόσο ενδιαφέρον στο σημερινό περιβάλλον των χιλιάδων μηνυμάτων μάρκετινγκ που λαμβάνει κάθε άτομο την ημέρα.
Το μάρκετινγκ είναι αδύνατο χωρίς περιεχόμενο. Ανεξάρτητα από το είδος των τακτικών μάρκετινγκ που χρησιμοποιείτε, το μάρκετινγκ περιεχομένου θα πρέπει να αποτελεί μέρος της διαδικασίας σας, όχι κάτι ξεχωριστό.