fbpx
 

Πώς μπορείς να δημιουργήσεις μία πιστή πελατεία;

Πώς μπορείς να δημιουργήσεις μία πιστή πελατεία;

Δεν είναι λίγες οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται σε μία επιχείρηση, για να ενισχύσει την αφοσίωση των πελατών της σε αυτή. Μερικές φορές όμως, δεν είναι εύκολο να διατηρήσουμε το ενδιαφέρον τους για να δημιουργήσουμε μια πραγματικά πιστή πελατεία, ειδικά στη σημερινή εποχή με τον έντονο ανταγωνισμό που υπάρχει στις αγορές.

Το να κρατάμε ζωντανό το ενδιαφέρον των πελατών της επιχείρησής μας ολόχρονα είναι κάτι αρκετά δύσκολο, αλλά πρέπει να ξέρουμε πως το να παρέχουμε εξυπηρέτηση εξαιρετικής ποιότητας και να είμαστε κοντά στις ανάγκες τους, πάντα θα αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών της.

  • Για να δημιουργήσουμε μία πιστή πελατεία, είναι πολύ σημαντικό να ρωτάμε τους πελάτες μας τι ακριβώς θέλουν, δηλαδή ποιες είναι οι πραγματικές τους ανάγκες και αν θεωρούν ότι εμείς ανταποκρινόμαστε στις δικές τους επιθυμίες ή τι πιστεύουν ότι θα έπρεπε να βελτιώσουμε.

Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός, και έτσι οι καταναλωτές που μας προτιμήσει, μπορεί να έχουν εντελώς άλλες προσδοκίες από εμάς, σε σχέση με το τι πιστεύουμε εμείς ότι πρέπει να τους παρέχουμε.

Την ίδια στιγμή, είναι ζωτικής σημασίας να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας το feedback των πελατών μας, το οποίο δεν μας παρέχουν άμεσα.

  • Είναι πολύ σημαντικό να ενημερωνόμαστε διαρκώς για το τι λένε εκείνοι για εμάς off the record, παρακολουθώντας τα social media, το διαδίκτυο, ακόμα και τις εντυπώσεις  που δημιουργούν σε πιθανούς πελάτες, ώστε να αντιληφθούμε πόσο τους έχουν βοηθήσει τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας ή τι θα έπρεπε να βελτιώσουμε στην εξυπηρέτησή τους.

Επιπλέον, κάθε επιχείρηση έχει κάποια μοναδικά χαρακτηριστικά τα οποία της δίνουν ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι άλλων. Πρέπει να γνωρίζουμε τα δυνατά σημεία της επιχείρησής μας, αυτά τα οποία μας κάνουν ανταγωνιστικούς. Και ακόμη πιο πολύ, θα πρέπει να ξέρουμε τα σημεία στα οποία υστερούμε.

Πολλές φορές εστιάζουμε σε πράγματα τα οποία θεωρούμε εμείς ότι πρέπει να κάνουμε για να γίνουμε καλύτεροι, αλλά πολλές φορές το να είσαι ο καλύτερος, δεν αρκεί για την αγορά.

  • Θα πρέπει η επιχείρησή μας να είναι innovative, να πρωτοπορεί και να φέρνει νέες εμπειρίες και προϊόντα ώστε να διατηρούμε το ενδιαφέρον της πελατείας μας “ζωντανό”, ακούγοντας πάντα τις δικές τους γνώμες και το τι θα ήθελαν να δουν στην επόμενη φάση.

Ταυτόχρονα, μια επιχείρηση πρέπει να διατηρεί προγράμματα ανταμοιβής για τους πελάτες της και πάνω από όλα να μην τους θεωρεί δεδομένους.

Ο πιστός πελάτης δε θέλει ποτέ να τον θεωρήσουμε δεδομένο, πρέπει πάντα να είμαστε σε επιφυλακή και να προσπαθούμε να δείχνουμε τον καλύτερό μας εαυτό, έστω και αν νιώθουμε “ασφάλεια” με το επίπεδο στο οποίο έχουμε φτάσει, έστω και αν πιστεύουμε ότι οι υπηρεσίες και τα προϊόντα μας είναι εξαιρετικά.

Πάντα θα υπάρχει χώρος για βελτίωση, πάντα θα υπάρχει χώρος και για άλλους πελάτες και πάντα οι στόχοι μας θα πρέπει να είναι υψηλότεροι.