Με το 2018 να είναι μόλις μία εβδομάδα μακριά και με το διαδίκτυο να έχει πλέον ζωτική σημασία στην καθημερινότητα, είναι παραπάνω από προφανές ότι το digital marketing ήρθε για να μείνει.
Το digital, ή αλλιώς ψηφιακό, μάρκετινγκ είναι η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από διάφορα ηλεκτρονικά μέσα. Φυσικά, διαφέρει από το κλασσικό-παραδοσιακό μάρκετινγκ, καθώς χρησιμοποιεί επιπρόσθετους ή και διαφορετικούς διαύλους και μεθόδους επικοινωνίας.
Ποιος είναι όμως ο νούμερο ένα λόγος που το digital marketing όταν συνδυάζεται με τους πελάτες, πιθανούς ή υπάρχοντες, αποτελεί winning combination;
Ο καταναλωτής πλέον έχει τη δυνατότητα να ψάχνει και φυσικά, να βρίσκει, οποιαδήποτε πληροφορία θέλει σε οποιονδήποτε χρόνο επιλέξει, ανεξάρτητα από την τοποθεσία του. Τα ψηφιακά μέσα πλέον έχουν μετατραπεί σε μία ανεξάντλητη πηγή ειδήσεων, αλληλεπιδράσεων και φυσικά ψυχαγωγίας και ατελείωτων συναλλαγών.
Το digital marketing είναι ένα μεγάλο εργαλείο που σου δίνει την ευκαιρία να διαχειρίζεσαι τις, συχνά πολύπλοκες, σχέσεις με τους πελάτες σου, μέσα από τα ψηφιακά μέσα – αυτό από μόνο του καταδεικνύει την πρόθεσή σου να εξυπηρετήσεις αμεσότερα και άρα, αποτελεσματικότερα. Επιπλέον, μέσα από το ψηφιακό μάρκετινγκ δίνεται η ευκαιρία να δημιουργηθούν συντονισμένες ενέργειες που θα δελεάσουν τον καταναλωτή να προθυμοποιηθεί να αγοράσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.
Ταυτόχρονα, κάθε εταιρεία παίρνει πολύτιμα στοιχεία τα οποία οδηγούν σε μια βαθύτερη γνώση και κατανόηση για τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, ώστε να αναπτύξει καλύτερες σχέσεις μαζί τους και να δημιουργήσει ένα πιο ανταγωνιστικό πεδίο που μπορεί να το χρησιμοποιήσει ως όπλο της.
Έτσι, κάθε επιχειρηματίας πρέπει να εκμεταλλευτεί την περιέργεια που έχει κάθε χρήστης του διαδικτύου να ανακαλύπτει συνεχώς καινούριες ιδέες, προϊόντα και υπηρεσίες. Αυτή η περιέργεια και το ενδιαφέρον του πελάτη, σε συνδυασμό με μια προσεκτικά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ, θα αποτελέσουν τον συνδυασμό που θα κάνει την εταιρεία σου να κερδίσει.